|
|
|
Najczęściej zadawane pytania.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji. Możesz do nas napisać:
e-mail:sklep@filmydvd.pl
1. Do czego służy logowanie?
2. Jak znaleźć szukaną pozycję i jak przeglądać katalogi?
3. Dlaczego produktu nie ma na stronie?
4. Na czym polegają internetowe zakupy?
5. Dlaczego termin realizacji zamówienia jest taki długi, czemu jest dłuższy niż czas, podany na stronie?
6. Czy można zmienić zawartość koszyka?
7. Dlaczego moja recenzja nie wyświetla się na stronie?
8. Czy można zwrócić zamówione produkty
9. Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
10. Jak postępować, jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzony?
11. Gdzie i jak dostarczyć uszkodzony produkt?
12. Dlaczego produktu nie można dodać do koszyka?
13. Co oznacza komunikat: UWAGA! Aby złożyć zamówienie przeglądarka musi mieć włączoną obsługę cookies?
1.Do czego służy logowanie?
Logowanie jest niezbędnym elementem do dokonywania zakupów. Tylko przy pierwszej wizycie w sklepie Klient podaje wszystkie niezbędne informacje do utworzenia swojego własnego konta, jest to jednorazowa rejestracja.
Korzyści, które wynikają z logowania:
- zarządzasz swoimi zakupami, poprzez dodawanie lub usuwanie pozycji z koszyka
- zarządzasz swoimi danymi, które możesz zmieniać i poprawiać,
- zarządzasz adresem wysyłkowym,
- wybierasz sposób płatności za zamówione produkty.
powrót do góry
2.Jak znaleźć szukaną pozycję i jak przeglądać katalogi?
Najszybszym i najwygodniejszym sposobem jest skorzystanie z wyszukiwarki - wpisanie w pole tekstowe "słowa kluczowego" związanego z szukanymi pozycjami, i tak do wyboru jest kilka atrybutów szukania, po których można przeszukiwać katalog.
Po wpisaniu odpowiedniego słowa, należy wybrać odpowiedni atrybut i tak istnieje możliwość przeszukiwania po:
- tytule
- dystrybutorze (filmów):
- Ipmerial
- Monolith
- Universal Pictures
- Vision
- Warner Home Video
- SPI International Polska
- Best Film
- ITI Film Studio
- TVP
- Kino Świat
- Propaganda
- Gutek
- dystrybutorze (muzyki):
- Emi Music Poland
- Sony BMG Music
- Universal Music
- Warner Music
- Eagle
- kategorii
- kompozytorze
- muzyka (autor muzyki do filmu)
- obsadzie
- reżyserii
- spisie utworów
- tytule oryginalnym
- kompozytorze
- wersji językowej (wpisując np. polska lub lektor)
- wykonawcy:
- imię lub nazwisko wykonawcy
- nazwa zespołu
- nazwa orkiestry
- imię lub nazwisko dyrygenta
W przypadku muzyki w nazwie produktu podajemy imię i nazwisko wykonawcy oraz tytuł płyty (ma to ułatwić wyszukiwanie danego produktu, ponieważ wystarczy wpisać imię, nazwisko lub tytuł, aby przeszukać katalog). Można również wpisywać pojedyncze słowa:
Można również przeglądać ofertę podzieloną na 20 działów filmowych i 8 działów muzycznych. Działy są dostępne po lewej stronie, strony głównej i odpowiednich stronach tematycznych.
Inne sposoby wyszukiwania. Produkty można wyszukiwać poprzez wybranie jednej z liter alfabetu. Katalog ułożony został alfabetycznie - wybranie jednej z liter spowoduje wyświetlenie listy wszystkich produktów na daną literę.
Jeżeli nie znalazłeś jakiegoś produktu zwróć się do nas sklep@filmydvd.pl W ciągu 24 godzin odpowiemy, czy produkt jest dostępny
powrót do góry
3. Dlaczego produktu nie ma na stronie?
Istnieją trzy powody, dla których w sklepie nie ma produktów:
- skończył się nakład danego produktu
- produkt został wycofany przez Dystrybutora i nie eksponujemy go na stronach sklepu
- zgodnie z naszą dewizą, nie zamieszczamy na stronie produktów, których Klient nie może zobaczyć (produkt nie posiada okładki i opisu)
powrót do góry
4. Na czym polegają internetowe zakupy?
Specyfika handlu internetowego polega na tym, że nie wychodząc z domu, niezależnie od pogody i o dowolnej porze dnia, Klient może przeglądać bogatą ofertę i wybrać interesujący odpowiedni tytuł.
Klient z wyprzedzeniem otrzymuje informacje o nowościach i zapowiedziach. Zaletą jest również to, że zmieniając dział nie musi przemieszczać się pomiędzy regałami.
Zakupy w sklepie internetowym realizowane są poprzez dodanie do koszyka odpowiednich produktów, wybranie sposobu płatności i oczekiwanie na dostawę przesyłki do domu lub pod wskazany adres.
powrót do góry
Niektóre pozycje dostępne w naszym katalogu, sprowadzane są z zagranicy. Nie są magazynowane przez Dystrybutora.
Opóźnienia w realizacji mogą wynikać z czasu dostawy z zagranicy, odbioru przez sklep zamówionego produktu i dostarczenia go do klienta.
powrót do góry
6. Czy można zmienić zawartość koszyka?
W każdej chwili, do momentu potwierdzenia zakupu, możesz zrezygnować z którejkolwiek z pozycji znajdujących się w Twoim koszyku.
Możesz również dodawać lub wyjmować pozycje z koszyka, możesz również zamawiać więcej niż jedną sztukę tego samego produktu.
powrót do góry
7. Dlaczego moja recenzja nie wyświetla się na stronie?
Zgodnie z regulaminem sklepu, przed zamieszczeniem recenzji, mamy prawo do jej edycji i poprawienia błędów. Mamy również prawo do całkowitego usunięcia recenzji, jeżeli jej treść będzie niezgodna z regulaminem.
powrót do góry
8. Czy można zwrócić zamówione produkty?
W ciągu 30 dni od daty otrzymania produktu, zakupionego w naszym sklepie przysługuje Państwu prawo do jego zwrotu.
Do zwracanego produktu należy dołączyć otrzymany wraz z nim rachunek.
Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym.
powrót do góry
Wystarczy przysłać do sklepu e-mail, z informacją o rezygnacji z zamówienia pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (przesyłka nie została wysłana).
W przeciwnym wypadku Klientowi przysługuje prawo zwrotu paczki zgodnie z Regulaminem sklepu Regulamin sklepu
powrót do góry
10. Jak postępować, jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Jeżeli stwierdzisz, że zamówiony przez Ciebie produkt posiada wady techniczne skontaktuj się z naszym sklepem.
Jeśli produkt został uszkodzony w trakcie transportu wypełnij razem z dostarczycielem protokół reklamacyjny. Będzie to możliwe tylko w sytuacji, jeżeli w obecności doręczyciela lub na poczcie przy odbiorze sprawdzisz zawartość przesyłki.
powrót do góry
11. Gdzie i jak dostarczyć uszkodzony produkt?
Produkt, który jest reklamowany z powodu uszkodzenia, przesyłcie Państwo na adres korespondencyjny sklepu podany na stronie.
Następnie sklep zajmuje się formalnościami reklamacyjnymi u Dystrybutora, a po pozytywnej decyzji Klient otrzymuje nowy produkt pozbawiony wad lub zwrot gotówki, zwracane są również koszty odesłania wadliwego produktu
powrót do góry
12. Dlaczego produktu nie można dodać do koszyka?
W przypadku, kiedy przy opisie produktu nie ma możliwości dodania go do koszyka to znaczy, że produkt jest niedostępny (wyczerpał się jego nakład lub obecnie nie jest dostępny u Dystrybutora).
powrót do góry
13. Co oznacza komunikat: UWAGA! Aby złożyć zamówienie przeglądarka musi mieć włączoną obsługę cookies?
Niektóre witryny sieci Web przechowują informacje w małym pliku tekstowym na komputerze. Ten plik jest zwany plikiem cookie. Cookie jest to plik tworzony przez witrynę internetową w celu przechowywania określonych informacji, takich jak preferencje użytkownika odwiedzającego witrynę, na komputerze.
Istnieje kilka typów plików cookie. Można określić, czy na komputerze mogą być zapisywane niektóre z nich, żadne lub wszystkie. Całkowite zablokowanie zapisu plików cookie na komputerze może uniemożliwić wyświetlanie niektórych witryn sieci Web lub korzystanie z funkcji dostosowywania.
W celu złożenia zamówienia w sklepie www.filmydvd.pl Twój komputer powinien zezwolić na zapisanie pliku cookie.
Aby dostosować ustawienia prywatności do danej witryny sieci Web
W programie Internet Explorer w menu Narzędzia kliknij polecenie Opcje internetowe.
Kliknij kartę Prywatność, a następnie kliknij przycisk Witryny.
W polu Adres witryny sieci Web wpisz pełny adres witryny sieci Web, dla której chcesz zdefiniować ustawienia niestandardowe. Może to być na przykład adres http://www.filmydvd.pl
Aby program Internet Explorer zawsze zezwalał na zapisywanie na komputerze plików cookie z danej witryny sieci Web, kliknij przycisk Zezwalaj.
powrót do góry
|
|
NEWSLETTER |
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/php/connect_www.php on line 2
Usluga chwilowo wylaczona. Przepraszamy za niedogodnosci.
|
|
|
Zapytaj
sprzedawcę:
GG: 2441301
|
|
NEWSFLASH
|
|
|
|
TOP
10
DVD
|
|
|
INFORMACJE
|
|
|
|